Dwóch pięściarzy, Daniel „Jonasz” Adamiec i Damian Durkacz, twarzami kampanii reklamowej Suzuki – sportowcy promują ofertę samochodów oraz specjalną kolekcję odzieży sportowej Suzuki Boxing. Kolekcja jest dostępna w autoryzowanych salonach samochodowych Suzuki.
Kampania z udziałem pięściarzy to konsekwencja długoletniej współpracy Suzuki Motor Poland z Polskim Związkiem Bokserskim, która rozpoczęła się w 2017 roku. Początkowo opierała się ona na wsparciu pojedynczych wydarzeń: Międzynarodowego Turnieju Bokserskiego im. Feliksa Stamma, Memoriału Leszka Drogosza i Światowej Konferencji Boksu Olimpijskiego.
Suzuki Motor Poland zostało następnie sponsorem strategicznym Polskiego Związku Bokserskiego, tworząc zespół Suzuki Top Team wspierający stypendiami grupę pięściarek i pięściarzy reprezentujących Polskę (wśród nich znaleźli się m.in. Daniel „Jonasz” Adamiec i Damian Durkacz).
Zaangażowanie Suzuki Motor Poland w rozwój polskiego pięściarstwa pozwoliło na stworzenie cyklu międzypaństwowych meczów bokserskich Suzuki Boxing Night, które stały się znakomitym sprawdzianem dla kadry seniorów kobiet i mężczyzn przed międzynarodowymi turniejami oraz mistrzostwami. Cykl Suzuki Boxing Night to również sprawdzian dla pięściarzy cyklu boksu zawodowego.
Jedną z ostatnich inicjatyw Suzuki Motor Poland i Polskiego Związku Bokserskiego jest Suzuki Boxing Promotion, cykl meczów bokserskich promujący juniorów oraz kadetów.
Zapraszamy na otwarcie nowego dilera motocykli Suzuki PM Auto, który swoją siedzibę uruchamia w Gdańsku przy ul. Kartuskiej 391A.
Dowiedz się więcejSuzuki oferuje samochody SUV w dwóch opcjach układu przeniesienia napędu, czyli tylko na przód lub na wszystkie koła. Koncern z Hamamatsu konsekwentnie i - co najważniejsze - od lat podkreśla, że napęd AWD ma wiele zalet.
Dowiedz się więcejPo 22 latach koncern Suzuki Motor Corporation na swoich produktach odświeża znak firmowy.
Dowiedz się więcejZapraszamy wszystkich właścicieli jednośladów i ATV Suzuki do Autoryzowanych Serwisów japońskiej marki, gdzie od 1 października, na terenie całej Polski, rozpoczyna się kolejna odsłona cyklicznej i prowadzonej od wielu lat akcji „Październik miesiącem oszczędzania”
Dowiedz się więcej