W oparciu o globalne wyniki sprzedaży samochodów w 2016 roku Suzuki zajmuje pierwsze miejsce wśród producentów modeli z segmentu A i B. Sprzedaż japońskiej marki wynosi 2 613 958 sztuk, co stanowi 10,4% udziału w całym rynku.
Na polskim rynku Suzuki oferuje kilka modeli kompaktowych. Są to Celerio (segment A+), Ignis (A, dostępny również z napędem na cztery koła), Baleno (B) oraz Swift (B).
W Suzuki Motor Corporation wprowadzono nowe opakowania na części zamienne, zastępując dotychczas stosowane worki na te produkowane z użyciem specjalnego dodatku „P-Life Additive” sprzyjającego biodegradacji tworzyw trudno ulegających rozkładowi (*).
Dowiedz się więcejNa wielkiej gali w Warszawie oficjalnie poznaliśmy zwycięzców 8. edycji plebiscytu portalu moto.pl/Gazeta.pl.
Dowiedz się więcejWzorem poprzednich lat zachęcamy do odwiedzania autoryzowanych salonów sprzedaży motocykli Suzuki, żeby skorzystać z wyjątkowej oferty rabatowej „Black Weeks”.
Dowiedz się więcejW sobotni wieczór polscy pięściarze zmierzyli się z ekipą bokserów Azerbejdżanu. Na zawodach, które tym razem odbyły się w Krakowie, Polska wygrała 12:6.
Dowiedz się więcej